BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, November 12, 2015

BSN NIGHT MARATHON PUTRAJAYA 24.10.2015

Pada 24.10.2015 saya , dayah, Hasz, Fizah dan Icah ke Presint 3 Putrajaya untuk mengambil piala. Larian dibatalkan kerana IPU indeks untuk Jerebu Tidak sihat dan kami tak dapat berlari untuk larian ini Ini merupakan Larian ke 4 saya pada tahun ini. BSN Marathon Putrajaya 5km harap berjumpa pada tahun hadapan untuk larian BSN 2016 in sha allah.. 






















No comments:

Post a Comment