
pada 30/10/2015 opis saya telah membuat majlis Malam Cahaya Deepavali 2015. Bertujuan untuk memberi sedikit sumbangan barangan dapur dan duit raya kepada ibu-ibu tunggal dan juga golongan yang kurang bernasib baik.
Pada hari tersebut saya tidak menyertai sebarang persembahan tetapi kawan satu department saya menyertai tarian hindustan dan nyanyian lagu hindi dari staf bulan sabit merah malaysia.
Pada kali ini saya meminjam sari dari salah seorang staf berbangsa india. Saya cukup gembira pada kali ini dapat memakai sari tersebut.
Majlis berjalan dengan jayanya dan majlis tamat pada jam 10 malam. Gembira rasa happy plak pakai sari ni.. next year nak pkai baju apa?
bersama bos saya Puan Halima
my finance department team
wefie
wefie
ootn
inilah pemilik sari kak susila
kak halima, ida dan kak oly
kak oly n me
my team












No comments:
Post a Comment